PAKIETY OPIEKI INFORMATYCZNEJ – OUTSOURCING USŁUG IT



.....................







Szanowni Państwo,

Niniejszym mam przyjemność poinformować, że do dyspozycji naszych Klientów
oddajemy nowy dział, którego zadaniem jest obsługa małych i średnich firm, nieposiadających
własnego wyspecjalizowanego działu informatyki.

Dotychczasowe usługi związane z serwisem urządzeń peryferyjnych ( drukarki,
kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjne) uzupełnione zostały o outsourcing IT, którego
zadaniem jest obniżenie kosztów utrzymania infrastruktury informatycznej przy jednoczesnym
zwiększeniu bezpieczeństwa funkcjonujących w firmie systemów i rozwiązań.

Korzyści wynikające z podpisania z naszą firmą umowy outsourcingowej to przede wszystkim :

o redukcja kosztów operacyjnych i osobowych związanych z utrzymaniem działu IT
o zwiększona jakość usług teleinformatycznych
o wzrost wydajności i stabilności działania środowiska IT
o dostęp do wiedzy i doświadczenia fachowców z dziedziny IT
o profesjonalne doradztwo w zakresie sprzętu i oprogramowania
o skrócenie przestojów związanych z awarią sprzętu


....................

Dla naszych Klientów przygotowaliśmy kilka pakietów cenowych związanych z zakresem
prowadzonych usług.

I. Usługa – Pomoc na wezwanie

Opieka informatyczna realizowana jest w systemie godzinowym, a praca rozliczana jest na
podstawie rzeczywistego czasu przepracowanego przez technika IT. Dzięki temu macie
Państwo dostęp do wiedzy informatycznej naszych pracowników bez potrzeby zatrudniania
osób na stanowisku informatyka.


II. Usługa – Pakiet Podstawowy
Usługa obejmuje diagnozę i serwis sprzętu informatycznego
Czas reakcji na zgłoszenie : 24 godziny od momentu przyjęcia zlecenia
Konsultacja telefoniczna : 30 minut od momentu przyjęcia zlecenia
Wykonywanie usług w godzinach od 8:00 do 16:00
Czas naprawy sprzętu : do 7 dni roboczych
Bezpłatne konsultacje telefoniczne oraz doradztwo informatyczne.

III. Usługa – Pakiet Premium
Usługa obejmuje diagnozę i serwis sprzętu oraz ewentualnie sprzęt zastępczy.
Czas reakcji na zgłoszenie : 12 godzin od momentu przyjęcia zlecenia
Konsultacja telefoniczna : 30 minut od momentu przyjęcia zlecenia
Zdalny nadzór nad sprzętem i siecią teleinformatyczną
Przegląd okresowy i konserwacja sprzętu informatycznego co 6 miesięcy
Zarządzanie systemem antywirusowym
Wykonywanie usług w godzinach od 8:00 do 16:00
Czas naprawy sprzętu : do 3 dni roboczych lub sprzęt zastępczy ( nie dotyczy drukarek i kas
fiskalnych)
Bezpłatne konsultacje telefoniczne oraz doradztwo informatyczne.

Kontakt z firmą SBI Digital Office - Tel. : +48 91 432 50 60, e-mail : it@sbi.pl