..................... | Szanowni Państwo,
Niniejszym mam przyjemność poinformować, że do dyspozycji naszych Klientów
oddajemy nowy dział, którego zadaniem jest obsługa małych i średnich firm, nieposiadających własnego wyspecjalizowanego działu informatyki. Dotychczasowe usługi związane z serwisem urządzeń peryferyjnych ( drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjne) uzupełnione zostały o outsourcing IT, którego zadaniem jest obniżenie kosztów utrzymania infrastruktury informatycznej przy jednoczesnym zwiększeniu bezpieczeństwa funkcjonujących w firmie systemów i rozwiązań. Korzyści wynikające z podpisania z naszą firmą umowy outsourcingowej to przede wszystkim : o redukcja kosztów operacyjnych i osobowych związanych z utrzymaniem działu IT o zwiększona jakość usług teleinformatycznych o wzrost wydajności i stabilności działania środowiska IT o dostęp do wiedzy i doświadczenia fachowców z dziedziny IT o profesjonalne doradztwo w zakresie sprzętu i oprogramowania o skrócenie przestojów związanych z awarią sprzętu |
.................... |